Fabrikanten

Heineken en KNVB langer samen

ZEIST/ZOETERWOUDE – Het partnerschap van Heineken en de KNVB is verlengd tot tenminste 2024. Dat maakt Heineken vandaag bekend. Daarnaast wordt de samenwerking verder versterkt.

Mathijs van Eeten |

Naast commerciële activiteiten zal Heineken zichtbaar zijn in de OnsOranje Fanzones en zich inzetten voor gezonde sportkantines in het amateurvoetbal. Heineken 0.0 zal daarbij een belangrijke rol spelen. Het alcoholvrije bier van Heineken zal ook bij de finale van de TOTO KNVB prominent aanwezig zijn, in plaats van Amstel.

David Lette, marketing directeur bij Heineken Nederland is tevreden. “We kunnen op iedere positie een rol van betekenis spelen. Dat start bij de amateurverenigingen, waar we onze verantwoordelijkheid steviger gaan pakken op het gebied van verantwoord alcoholgebruik, tot aan de finale van de beker en alle gezelligheid in en rondom de stadions tijdens de kwalificatiewedstrijden en eindtoernooien zoals een EK, WK of Olympische Spelen. Van hier tot Tokyo heeft Heineken wat betreft fanbeleving een prachtige reputatie hoog te houden.”

Bron: Levensmiddelenkrant

238250-hnk-0.0-final-4_c1-378b0a-original-1488470059.jpg