Fabrikanten

Introducties

Jean Bâton ondergaat make-over

AMSTERDAM – De Jean Bâton Mayonaise van fabrikant Enrico krijgt na zeven jaar een opgefrist uiterlijk. De productlijn is weer ‘helemaal van nu’. Sinds de tweede helft van februari zijn de vernieuwde producten in de schappen te vinden.

Redactie |

De Jean Bâton Mayonaises zijn sinds de introductie zeven jaar geleden steeds zichtbaarder geworden en hebben volgens fabrikant Enrico een vaste plek in het schap verworven. “De producten zijn onderscheidend lekker, hebben een grote schare trouwe fans en daardoor een hoge rotatie”, schrijft de fabrikant.

Internationaal
De hele productlijn heeft  een nieuw uiterlijk gekregen. Die moet eenvoud en helemaal ‘van nu’ uitstralen. In het nieuwe ontwerp blijft Jean Bâton herkenbaar, maar de namen van de productnamen zijn geïnternationaliseerd. Zo zijn er de Jean Bâton ‘Absolutely Vegan’ en ‘Organic Sugarfree’. De Citroenmayonaise, die recent is geïntroduceerd, heet nu ‘Zingy Lemon’. De luxe Witte Truffelmayonaise (‘White Truffle’) is nu jaarrond verkrijgbaar. Alle Jean Bâton Mayonaises zijn en blijven glutenvrij.

Bron: Levensmiddelenkrant

nieuw-assortiment-jean-baton.jpg