Jimmy’s lanceert nieuwe campagne

Jimmy Products lanceert de nieuwe mediacampagne ‘Jimmy’s The Original Popcorn’ om de bekendheid te vergroten. Het merk is dé Nederlandse fabrikant van bioscoop popcorn in Nederland, België en de rest van Europa. Maar, de popcorn is in diverse smaken ook verkrijgbaar in het supermarktkanaal.

Een bioscoopbezoek zonder popcorn is bijna niet voor te stellen. Jimmy’s is dan ook de populairste snack in de bioscoop. De meest populaire smaak is zout, maar ook de vraag naar de combinatie van zoet en zout heeft Jimmy’s de afgelopen jaren enorm zien stijgen. Ook de popcorn specials als Jimmy’s caramel sea salt is enorm populair bij popcorn liefhebbers in de bioscoop als in de supermarkt (bron IRI ). De Jimmu’s popcorn wordt gemaakt van twee verschillende types mais: Mushroom en Butterfly. De Mushroom mais wordt gebruikt voor de zoete popcorn. Deze heeft een ronde vorm en lijkt op een champignon en hier hecht de suikercoating het beste aan. De Butterfly variant heeft een vlindervorm en hier hecht het zout het beste aan.

Naast televisie met billboards wordt de campagne uitgerold in print, op social media én communicatie op de winkelvloer.