Ozyyo1irjN7FXzsXt3VrWmSv9fqTCEMtVS9jN9Ol.jpg

Lidl zet samenwerking op gebied van voetbal voort

HUIZEN – Lidl zal in het voetbalseizoen 2025/26 opnieuw sponsor zijn van de UEFA Europa League en UEFA Conference League. Tijdens het afgelopen seizoen bracht de samenwerking 36 landen en 72 clubs samen verdeeld over 342 speeldagen. Uit een rapport van Nielsen Sports blijkt dat Lidl daarmee de meest zichtbare sponsor was.

Redactie |

De discounter licht enkele hoogtepunten uit van de samenwerking: meer dan achttienduizend porties vers fruit werden uitgedeeld aan voetbalfans in de stadions, 4.685 tickets waren beschikbaar voor klanten en gezinnen in heel Europa. Dit maakte topvoetbal toegankelijker voor iedereen. En als laatste was er een Lidl Kids Team waar 7.524 jonge voetbalfans onderdeel van uitmaakten. Zij mochten samen met hun helden op het veld staan en een wedstrijddag beleven.

In het voetbalseizoen 2025/26 blijft Lidl klanten verrassen met unieke mogelijkheden, zoals ticketacties, Lidl Kids Team-ervaringen en blijvende toegang tot vers en gezond eten. De samenwerking tussen de twee partijen draait niet alleen om het ondersteunen van topvoetbal, maar net zo goed om het toegankelijk maken van een gezonde leefstijl voor iedereen.

Bron: Levensmiddelenkrant