NIEUWVEEN - Supermarktketen Poiesz doneert 28.274 euro aan Stichting Heppie. De Noord-Nederlandse grootgrutter reserveerde deze zomer tijdens de 'Pak-in-Pak-uit'-weken één euro voor elke ingeleverde spaarkaart. Het is het derde jaar op rij dat Poiesz de kinderstiching ondersteunt.
"Als familiebedrijf vinden we het belangrijk om op deze manier een steentje bij te dragen,” aldus Jan Hoitema, Hoofd Marketing & Communicatie van Poiesz. “Afgelopen zomer hebben we duizenden klanten blij kunnen maken met een zomers cadeau of een dagje uit. En het mooie is dat we dit vakantiegevoel nu ook aan een heleboel kinderen kunnen geven."
Kinderen
Stichting Heppie zet zich in voor kinderen voor wie het niet meezit en die er alleen voor staan. Bijvoorbeeld omdat ze niet meer thuis kunnen wonen, opgroeien in armoede of geen aansluiting hebben vanwege een gedrags- of ontwikkelstoornis.
Dankbaar
Directeur van Stichting Heppie, Nina Schmitz, is enorm onder de indruk van het prachtige bedrag dat met de actie bijeen is gebracht: “We zijn heel dankbaar voor deze geweldige steun van Poiesz voor de Heppie-kinderen!"
Bron: Levensmiddelenkrant