Robin Kiesler Flink en Menno Geelen Ajax.JPG Robin Kiesler van Flink (l) en Menno Geelen van Ajax (r) proosten op de verlengde overeenkomst.

E-commerce

Samenwerking Flink en Ajax verlengd

AMSTERDAM – Flink en Ajax hebben hun partnershipsovereenkomst verlengd. De boodschappenbezorger blijft in elk geval tot en met 2025 Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner van de Amsterdamse voetbalclub. Onderdeel van de afspraak zijn kortingsacties en winacties voor houders van seizoenkaarten en andere fans.

Redactie |

De partijen hebben zelfs aangegeven vaker winacties te starten met VIP-wedstrijdkaarten.

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax is blij met het partnership. “We hebben destijds een goede keuze gemaakt door in de snelgroeiende flitsbezorgmarkt te kiezen voor Flink, de partij met de meest betrouwbare strategie. Flink zit inmiddels in meer dan 40 steden, bezorgt boodschappen binnen minuten en heeft een enorm assortiment. Via ons bereik blijven we hun verhaal en aanbod over de bühne brengen”, aldus Geelen. 
De managing director van Flink in Nederland staat net zo in de partij. Robin Kiesler: “We zijn verheugd ons partnership met Ajax voort te zetten. Onze ambitie is om de leidende positie in de competitieve markt van flitsbezorgers en online supermarkten te behouden. Via Ajax kunnen we niet alleen alle Ajax- en voetbalfans in heel Nederland bereiken maar ook de mogelijkheden die we hebben bij Ajax inzetten om onze relaties, medewerkers en (potentiële) bezorgers verder aan ons te binden.”

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops