Jumbo Frances Franken Mulder en Jorieke de Vries.jpg Frances Franken-Mulder (links) en Jorieke de Vries

Formules

Wisselingen in top Jumbo

VEGHEL – Bij supermarktketen Jumbo zijn er wijzigingen in de top van het bedrijf. Met het vertrek van Frances Franken-Mulder als commercieel directeur worden de afdelingen buying, merchandising en marketing, die zij onder haar leiding had, anders in de organisatie gezet.

Redactie |

Jorieke de Vries wordt de nieuwe marketing directeur. De Vries komt van concurrent Lidl waar zij 14 jaar heeft gewerkt. De laatste zeven jaar was zijn daar ook marketing directeur. De afdeling buying komt door de aangekondigde internationale inkoopsamenwerking met Everest en Epic direct onder ceo Ton van Veen. Wibo van Wijk zal deze afdeling gaan leiden en rechtstreeks aan Van Veen rapporteren. Merchandising zal direct gaan rapporteren aan de directeur sales & operations Anrico Maat.

Volgens Ton van Veen zijn de herschikking van taken en verantwoordelijkheden in lijn met de recente aanscherping van de strategische koers.

Bron: Levensmiddelenkrant

Lees meer over: