NIEUWVEEN - Albert Heijn stopt met de voetbalplaatjes van de Eredivisie. Nadrie jaar samenwerking heeft de supermarktketen besloten het contract met de Eredivisie CV niet te verlengen en zich te richten op nieuwe acties, zoals de nieuwe ‘Superdierenactie’.
Albert Heijn was sinds 1 juli 2008 Official Partner van de Eredivisie CV. Deze driejarige overeenkomst loopt deze zomer af. De voetbalplaatjesactie, waarbij klanten alle voetbalhelden van de Eredivisie konden verzamelen, werd vrijwel ieder jaar direct een rage. In 2011 konden klanten naast voetbalplaatjes sparen ook een plaatje van zichzelf maken. Dit resulteerde in ruim 1 miljoen eigen voetbalplaatjes.
Nieuwe actie
Een nieuwe actie is er direct al met de Superdieren spaaractie, waarvoor AH samenwerkt met Wereld Natuur Fonds (WNF). Klanten krijgen bij elke 10 euro boodschappen een pakje met vier Superdierenkaartjes en kunnen zo het dierenrijk ontdekken. De 204 Superdierenkaartjes krijgen een plekje in het Dierenverzamel- & doeboek. De spaaractie loopt vanaf 6 juni.
Bron: