Anne-Wies-Bouritius-2.jpg

Fabrikanten

Bouritius marketinglead bij Brandt & Levie

AMSTERDAM – Per 1 september is Anne-Wies Bouritius begonnen als marketinglead bij worstmaker Brandt & Levie. Met deze uitbreiding van het team wil het bedrijf een nog grotere bijdrage gaan leveren aan de voedseltransitie. Eerder dit jaar haalde de worstmaker nieuw groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling.

Redactie |

Bouritius heeft veel ervaring als marketeer. Zij was in die rol onder andere verantwoordelijk voor merken als Verkade en Douwe Egberts, maar ook internationale merken als Senseo en McVitie’s. In haar carrière heeft ze naast marketing tevens saleservaring, waaronder als nationaal accountmanager bij Albert Heijn.

“Brandt & Levie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een ontzettend sterk merk, met de hoogste culinaire en duurzame standaarden”, zegt Bouritius. “Ik ben enorm trots mee te mogen bouwen aan dit love brand dat een voorbeeld stelt voor hoe de vleesindustrie anders en beter kan. Er zijn volop groeikansen om Brandt & Levie naar een volgend niveau te brengen. Zo kijk ik ernaar uit om me de komende tijd bezig te houden met de lancering van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk.”  

Bron: Levensmiddelenkrant

Lees meer over: