dirk winkelmandje.jpg

Dirk komt met bespaarbijlage in Telegraaf

ALPHEN AAN DEN RIJN – Prinsjesdag staat voor de deur. Dirk speelt hier op in met onder andere paginagrote advertenties met Dirk-tassen bij het kabinet, de Dijsselbloemetjes en verschillende social inhakers. Daarnaast komt de supermarktketen dit jaar met iets nieuws.

Redactie |

Afgelopen zaterdag 13 september verscheen er een speciale advertentiebijlage in De Telegraaf van Dirk voor Prinsjesdag. In deze advertentiebijlage, genaamd ‘bespaarbijlage’, daagt de formule op hun eigen manier de politiek en de supermarktwereld uit. Er komende verschillende onderwerpen aan bod, zoals dure tv-reclames met BN’ers waar de klant uiteindelijk voor opdraait, appels en peren die wél eerlijk vergeleken worden en de torenhoge prijzen van A-merken die eindelijk betaalbaar moeten worden.

Bron: Levensmiddelenkrant

Schermafbeelding 2025-09-15 094421.png