Douwe Egberts lanceert koffieconcept Promesso

UTRECHT – Douwe Egberts heeft dinsdag het internationale koffieconcept Promesso gelanceerd. Het betreft een oplossing voor de zakelijke markt.

Promesso is een concept met een nieuwe technologie, een stijlvolle koffiemachine en een premium kwaliteit koffie, zegt het bedrijf. “Met Promesso kan iedereen zijn of haar koffievariaties zelf creëren, volledig afgestemd op persoonlijke voorkeuren. Bovendien kun je deze koffiecreaties opslaan in een persoonlijk Promesso-profiel. Zo kan er in een handomdraai een extra sterke doppio, een pure ristretto met crema-laag of een latte macchiato met extra melkschuim gezet worden. Via een gebruiksvriendelijk touchscreen is de koffiesterkte, hoeveelheid melk en melkschuim en het formaat van de kop gemakkelijk aan te passen.”

Primeur
JDE Professional, zoals het bedrijf officieel heet, mikt met Promesso op het hogere segment van de zakelijke markt. “Promesso is ontwikkeld voor bedrijven zoals advocatenkantoren en adviesbureaus, maar ook autodealers en modewinkels of beauty-salons. Ze willen de kwaliteit van verse bonenkoffie maar niet te veel tijd besteden aan het onderhoud van een espressozetsysteem”, vertelt Sander van der Linden, marketing director van JDE Professional Nederland. JDE Professional Nederland heeft de primeur. Promesso wordt vervolgens ook internationaal geïntroduceerd, waaronder over twee weken in Duitsland en daarna in Tsjechië, Denemarken en België. De lancering van Promesso wordt ondersteund door een internationale campagne met in de hoofdrol de Amerikaanse acteur Gabriel Macht, bekend van een populaire advocatenserie die momenteel weer wordt uitgezonden.  

Bron: Out.of.Home Shops

gabriel-macht-foto-3-a900x525.jpg