Fabrikanten

Introducties

Hak gaat op de Mexicaanse tour

GIESSEN – Met de groeiende populariteit van de Mexicaanse keuken speelt Hak met het nieuwe concept Mexicanez in op deze trend. Consumenten gaan de nieuwe producten vinden in het Mexicaanse schap van de supermarkten. En dus niet tussen de andere Hak producten in het eigen schap.

Gerard van Oosbree |

Hak introduceert drie nieuwe groente en bonen met saus varianten voor de meest gegeten Mexicaanse gerechten. “De consument wil gezonde, lekkere en plantaardige oplossingen op het bord, waarbij de bereiding snel en niet al te complex moet zijn”, zegt directeur marketing en innovatie Nicole Freid. “Om meer Mexicaanse-maaltijd-shoppers te bereiken, maken we met HAK de sprong naar het Mexicaanse schap. Zo kunnen we nog meer consumenten helpen om de meest gegeten Mexicaanse maaltijden te verrijken met extra groenten en peulvruchten.”

Schap

De keuze voor het Mexicaanse schap en bijhorende uitstraling van de verpakking is bewust gemaakt. Volgens Freid maken consumenten hun keuzes voor Mexicaanse producten voornamelijk bij dat schap in de supermarkt. “Binnen het Mexicaanse schap ontbreken nog convenience producten met bonen en groenten, terwijl die heel goed passen bij deze maaltijd. ”

Bron: Levensmiddelenkrant

hak-mexicanez.png