01-Jumbo-introduceert-self-service-platform-voor-adverteerders.jpg

Formules

Jumbo introduceert self-service platform voor adverteerders

VEGHEL – Jumbo heeft een nieuw self-service platform geïntroduceerd waarmee de supermarktketen adverteerders de mogelijkheid biedt om producten onder de aandacht van het winkelend publiek te brengen.

Redactie |

Adverteerders kunnen het Jumbo self-service platform gebruiken om campagnes op te zetten. De tool werkt met een relevantie- en veilingsysteem, voor zowel productcategorieën als zoekwoorden. Hierdoor zegt Jumbo haar adverteerders de ruimte te bieden om snel en doelgericht sponsored product campagnes op te zetten, real-time te monitoren en optimaliseren.

Platform
De supermarktketen biedt al ruim drie jaar verschillende adverteermogelijkheden aan op haar platformen, maar zegt met de introductie van dit nieuwe platform een nieuwe stap te zetten. Frances Franken, commercieel directeur van Jumbo: “Door een groot bereik te combineren met de juiste klantdata, zorgen we ervoor dat we onze klanten inspiratie bieden als zij gericht en dicht op het aankoopmoment relevante producten en boodschappen te zien krijgen. Dit maakt Jumbo Retail Media een verrijking van de mediamix voor adverteerders.”

Uitbreiding
Op dit moment kunnen adverteerders het platform inzetten voor sponsored product campagnes op Jumbo.com en de Jumbo app. De komende periode gaat Jumbo de mogelijkheden uitbreiden naar onder meer adverteren op digitale schermen in de winkel en display advertising op Jumbo.com en de Jumbo app.

Bron: Levensmiddelenkrant