VEGHEL - Jumbo is een samenwerking gestart met Woezel & Pip. De formule lanceert een verantwoorde productlijn waarop de kinderhelden te zien zijn.
Jumbo wil ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen, zo meldt de formule in een persbericht. De producten zijn naar eigen zeggen zorgvuldig ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen.
Tovertuin
Het gaat om producten als volkoren pasta, appeltjes, peertjes, 30+ smeerkaas, flesjes bronwater, snoeptomaatjes, snackkomkommertjes en gesneden verse groenten. De ongeveer 25 producten uit de nieuwe lijn zijn allemaal afkomstig uit de Tovertuin, de tuin waar Woezel & Pip in de boeken en op tv hun spannende avonturen beleven. De eerste producten die vanaf eind februari exclusief bij alle Jumbo winkels verkrijgbaar zijn, zijn vrolijke boomgaard appeltjes, vrolijke boomgaard peertjes, 30+ kaaskoppen en 30+ naturel smeerkaas.
Helpende hand
Ed van de Weerd, Commercieel Directeur bij Jumbo Supermarkten: "Bij Jumbo willen we lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. We helpen onze klanten dan ook graag om snel en simpel verantwoorder te eten, zonder dat het veel kost. Vooral als het gaat om kinderen, vinden we gezondere keuzes maken belangrijk. Daarom hebben we nu de handen ineen geslagen met Woezel & Pip en samen nieuwe producten ontwikkeld. Met de lekkere en leuke producten uit de Tovertuin voor thuis, bieden we gezinnen met jonge kinderen een helpende hand en maken we het boodschappen doen en het koken makkelijker."
Bron: Levensmiddelenkrant