Plus wint Huismerkproduct van het Jaar 2021

UTRECHT - Plus is met de huismerkproducten Plus Single Origins koffie en Plus Vleesvervangers verkozen tot Huismerkproducten van het Jaar 2021. In de jaarlijkse verkiezing van onderzoeksbureau Nielsen bepaalt de consument het succes van nieuwe producten en productinnovaties in het schap.

Dit jaar hebben 10.000 consumenten verschillende huismerkproducten beoordeeld en zijn de producten bij ruim 120 gezinnen getest. De huismerken zijn door de Nederlandse consument beoordeeld op vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatiegraad, aankoopintentie en de producttest.

Elsbeth van Dam, huismerk manager bij Plus: “Wij zijn enorm trots dat we door de consument verkozen zijn tot ‘Gekozen Huismerk product van het jaar’. Extra groot is de eer dat het om twee PLUS Huismerk productlijnen gaat. Voor ons betekent deze prijs een bevestiging van de consument dat smaak en kwaliteit, maar ook duurzaamheid heel belangrijk zijn. Beide productlijnen zijn medio 2020 geïntroduceerd. Fantastisch om nu al zo’n mooie prijs te winnen van de consument.”

Bron: Levensmiddelenkrant