Ondernemers

Introducties

Vernieuwingen voor AH vega(n) broodbeleg

ZAANDAM – Albert Heijn breidt het vega(n) en plantaardige assortiment broodbeleg uit. Hiermee spelen ze in op de toenemende vraag naar dergelijke producten in de supermarkt. De introducties zijn vanaf deze week bij de Zaanse formule te vinden.

Ruby van Hooijdonk |

In zo’n 500 winkels wordt het assortiment uitgebreid met zeven nieuwe vega(n) vleesproducten. Daarnaast zijn negen van de bestaande vleeswaren kwalitatief verbetert. Verder speelt de formule in op de stijgende vraag naar plantaardige kaas, in deze categorie is komen er twaalf nieuwe producten bij. Tot slot wordt ook het aanbod vega(n) salades verruimt met vijf nieuwe producten.

Nieuw design
Naast de nieuwe introducties worden de eigen merk vega(n) en plantaardige vleeswaren, kaas- en saladeproducten in een nieuwe jas gestoken. Op deze manier zijn alle producten herkenbaar en overzichtelijk in het schap te vinden.

Bron: Levensmiddelenkrant

vegangrillworst-2.jpg