HUIZEN – Lidl breidt het thee-assortiment uit met nieuwe biologische smaken. “Een bioLOGISCH lekkere keuze voor elke theefliefhebber”, schrijft de formule op LinkedIn.
De supermarktketen heeft als missie om biologisch voedsel toegankelijk en betaalbaar te maken voor iedereen. Uit onderzoek van de ConsumentenBond blijkt dat biologische producten bij Lidl 18% goedkoper zijn dan bij andere formules. “Ook maken we biologisch aantrekkelijk voor onze klanten met een ruim assortiment, bijzondere campagnes en scherpe aanbiedingen”, aldus Lidl op LinkedIn.
“Als grote retailer nemen we onze verantwoordelijkheid serieus. Daarom blijven we als ‘Bio Bedrijf van het Jaar 2025’ investeren in een betaalbaar en aantrekkelijk biologisch assortiment voor onze klanten”, zegt Imre ter Hedde, duurzaamheidsspecialist Inkoop bij Lidl Nederland. Zij werkt elke dag met haar collega’s aan het vergroten van het biologische aanbod en het versterken van de impact van de supermarktketen.
Bron: Levensmiddelenkrant