ROTTERDAM – De nieuwe winkel ‘Heb je even?’ is maandag op Rotterdam Centraal geopend. Bij dit nieuwe pop-up initiatief van Young Perfect en Kortingsisleuk.nl delen elke week vier A-merken de winkel.
Dit nieuwe concept speelt in op de zeven minuten die een reizigers gemiddeld moeten wachten op het station. Door de A-merken met elkaar te combineren worden volgends de intiatiefnemers de aantrekkelijkheid van de winkel vermenigvuldigd en de kosten gedeeld.
Advertentie
“Met Heb je even? willen we in eerste instantie A-merken iets nieuws bieden: de overtuigingskracht en relevantie van een winkel voor de prijs van een advertentie. Je kunt echter alleen relevant zijn, als je de behoeften van consumenten centraal stelt. Daarom is Heb je even? een levende advertentie geworden waar alles draait om ruiken, voelen, proeven, zien, horen en beleven”, vertelt Jesse Esra van Donk, shopper marketeer van Young Perfect. “We hebben gemak en beleving samengebracht, op zo’n manier dat het perfect past in het dagelijks leven van consumenten en inspeelt op hun behoeften.”
Stations
Heb je even? Is gelanceerd op Rotterdam Centraal omdat de initiatiefnemers overtuigd zijn dat stations een steeds belangrijker marktgebied worden voor retailers. “Als de pilot Heb je even? in Rotterdam aanslaat, zouden er in Nederland zomaar eens nieuwe merkwerelden kunnen oppoppen”, aldus Van Donk.
Pilot
In de pilot nemen als eerste Lassie, Unilver (Conimex) en Engel Food Foreign Food deel.
Bron: Levensmiddelenkrant