_1 WhatsApp Image 2025-08-01 at 14.53.28 (2)(3).jpg Foto: Hanshow

Nieuwe elektronische schapkaarten bij Albert Heijn

AMSTERDAM – Hanshow, fabrikant van elektronische schaplabels, heeft een nieuwe serie labels geïntroduceerd bij Albert Heijn. Op dit moment worden de nieuwe labels gefaseerd uitgerold in AH-winkels. Voor de fabrikant betekent dit een belangrijke mijlpaal in het streven naar geavanceerde retailtechnologie.

Redactie |

De nieuwe schaplabels zijn in samenwerking met de supermarkt ontwikkeld. Albert Heijn leverde tijdens het ontwikkelproces waardevolle inzichten en feedback over de functionaliteit, zichtbaarheid en duurzaamheidseisen van het product. Zo werden de kleuren van het scherm verbeterd voor een aantrekkelijkere weergave, werd de levensduur van de batterij verlengd en werd het scherm scherper, waardoor het beter leesbaar is.

Innovatie
“Dit project bewijst dat Hanshow in staat is om sterk gelokaliseerde, klantgerichte innovatie te leveren,” aldus Shiguo Hou, ceo van Hanshow. “We zijn er trots op dat we onze geavanceerde ESL-technologie naar een breder netwerk van winkels kunnen brengen en zo de toekomst van digitale retail in heel Europa helpen vormgeven.”

Hanshow werkt al sinds 2018 samen met moederbedrijf Ahold Delhaize aan de implementatie van elektronische schaplabels in de Europese winkelnetwerken. Deze samenwerking heeft geleid tot verbeterde prijsprecisie en hogere operationele efficiëntie.

Bron: Levensmiddelenkrant