DE BILT - De eerste klantenactie waarmee supermarktketen PLUS zich profileert als nieuwe partner van de Eredivisie, is een spaaractie voor Clubmunten.
Klanten krijgen bij elke 15 euro aan boodschappen een Clubmunt, met daarop het logo van een van de Eredivisieclubs. In totaal zijn er 18 munten met daarop een Eredivisieclub; er zijn ook nog vier speciale munten met de rode en de gele kaart, de officiële wedstrijdbal en de kampioensschaal. De munten kunnen worden verzameld in het speciale album.
Naast munten kunnen kinderen op het sociale netwerk Hyves tegen elkaar penaltyschieten om Clubmunten te winnen. Via dit medium maken 'spelers' met de meeste punten kans op onder andere twee kaarten voor een Eredivisieclubwedstrijd. Voor de ouders is er ook een leuk extraatje: 1 op de 5 munten en elk verzamelalbum bevat een actiecode, waarmee na activering voor twee maanden gratis Eredivisie Live kan worden gekeken.
Bron: Levensmiddelenkrant.nl