LIESHOUT – Na dertig jaar neemt Bavaria afscheid van haar bekende slogan: Zo, nu eerst een Bavaria. In plaats daarvan komt de brouwerij met een internationale campagne met de tekst: ‘Welcome to the Family’.
Met deze boodschap en bier als verbindende factor wil de Brabantse familiebrouwerij mensen samen brengen. De nieuwe campagne ‘Welcome to the Family’ start maandag in Nederland. In de nieuwe campagne geeft Bavaria haar visitekaartje af als de grootste onafhankelijke familiebrouwerij ter wereld met passie voor bieren en zo’n 300 jaar brouwtraditie, meldt de brouwerij in een persbericht. Centraal staat de belangrijkste reden voor het drinken van Bavaria bier, namelijk het delen van spontane, leuke en vooral gezellige momenten samen.
Universeel
Met deze campagne neemt Bavaria na zo’n dertig jaar afscheid van de slogan ‘Zo, nu eerst een Bavaria’ en communiceert zij nu vanuit de kracht van het familiebedrijf. “Bier verbroedert en brengt mensen samen. Dat is waar Bavaria voor staat. Daarom willen we deze universele boodschap uitdragen. Eerst in Nederland en vervolgens in alle landen waar Bavaria actief is”, zegt Pieter Swinkels, CMO van Bavaria N.V.
Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops