bacardi.png

Fabrikanten

Camila Cabello is het nieuwe gezicht van Bacardi

AMSTERDAM – Bacardi Rum gaat een meerjarige samenwerking aan met de internationale popster Camila Cabello. Consumenten kunnen voor het eerst kennismaken met de samenwerking in de nieuwe campagnespot waarin haar nieuwe nummer, ‘I Luv It’, zal schitteren.

Redactie |

"Ik ben super enthousiast over de samenwerking met Bacardi. Ik heb Bacardi altijd gezien als hét rummerk", aldus Cabello. "Bacardi staat voor mij voor de vibe van het Caribisch gebied, en natuurlijk voor goede cocktails en geweldige feesten. Een campagne als deze heb ik nooit eerder gemaakt. Ik kan niet wachten tot de fans dat mogen ervaren.”

Nieuwe sound
Cabello heeft een nieuwe stijl en sound die centraal zal staan in de nieuwe campagne. Bacardi zal de artiest niet alleen op creatief gebied ondersteunen, maar ook bij de release van haar nieuwe album. Als onderdeel wordt er een nieuwe cocktail geïntroduceerd, de ‘I Luv It Punch’. Daarin wordt Bacardi Carta Blanca gecombineerd met een aantal van Cabello’s favoriete ingrediënten.

"We vinden het geweldig om voor onze nieuwste campagne samen te werken met een van de grootste sterren van dit moment", aldus Robin de Bruijn, brand director Bacardi. "Ons gedeelde Caribische erfgoed en onze liefde voor muziek zijn de drijvende krachten achter deze veelzijdige en wereldwijde samenwerking. Camila Cabello's sprankelende energie past perfect bij ons merk-DNA, dat mensen aanmoedigt om zichzelf te zijn door te bewegen. Deze campagne is nog maar het begin - we kunnen niet wachten om de wereld te laten zien waarom Cabello zo goed bij Bacardi past."

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops