DekaMarkt vernieuwt de website voor online winkelervaring

VELSEN- De vernieuwde website van Dekamarkt is woensdag live gegaan. Daarmee wil de supermarktketen een online optimale winkelervaring bieden aan de klant. Dat laat Jeffrey Peereboom, online marketing manager, weten in een persbericht.

Lisa van der Linden |

De klantbeloftes van de Dekamarkt, die gericht zijn op herkomst, inspiraties, betrokkenheid, verantwoord en de prijs, zijn meegenomen in de vernieuwing van de website.  “De receptenpagina’s zijn volledig vernieuwd en we hebben een nieuwe content strategie gelanceerd met een sterke focus op video”, aldus Peereboom. Naar eigen zeggen voldoet de website nu aan de dynamische behoefte van de klant, die nu ook een eigen omgeving heeft op de website onder de naam ‘Mijn DekaMarkt’.

Bestellen
Online boodschappen doen bij DekaMarkt wordt nu nog makkelijker, zegt Bart Vos, Digital shopmanager, in hetzelfde persbericht. Volgens hem was het verbeteren van online boodschappen bestellen een belangrijke stap om de klant de beste digitale supermarkt van Nederland te bieden.

Recepten
Op de website waren altijd al recepten te vinden, maar dat onderdeel is nu compleet vernieuwt. De functie om ingrediënten uit een recept aan je online boodschappenlijst toe te voegen is nieuw en ook de mogelijkheid om te zoeken op moeilijkheidsgraad is toegevoegd aan de receptenpagina. Inmiddels staan er ruim drie duizend recepten op de website. 

Bron: Levensmiddelenkrant

dekamarkt-a900x525.jpg