Jumbo vindt concurrentie Lidl 'niet van toepassing'

NIEUWVEEN – Zoals gebruikelijk zet Jumbo met een advertentie een hak naar de directe concurrenten in de weekendkranten. Dit weekend was het weer de beurt aan Albert Heijn en Lidl.

 “Naar de laagste prijs hoeft u met Pasen niet te zoeken”, kop Jumbo in de kranten. In de advertentie worden de bonnetjes van een lijst A-merken vergeleken met AH en Lidl. De prijs van Jumbo valt enkele euro’s voordeliger uit dan die van AH. De prijsvergelijking met Lidl is volgens de keten ‘niet van toepassing’, omdat de Duitse formule de producten niet als A-merken in huis heeft. ”Van verse groente en fruit tot de bekende A-merken, en dat kan niet iedereen zeggen zoals u ziet”, schrijft Jumbo, verwijzende naar Lidl.

Jumbo sneert al langer naar andere concurrenten in z’n krantenadvertenties.

Bron: Levensmiddelenkrant

20150330_115437-a900x525.jpg