Formules

Introducties

AH breidt assortiment wereldkeuken uit

ZAANDAM – Albert Heijn gaat vanaf dit weekend 125 nieuwe producten uit Azië, Midden-Oosten, Noord-Afrika en Midden- en Zuid-Amerika verkopen. Wokgroenten, verse exotische kruiden en maaltijden, plus gesneden verspakketten worden aan het assortiment toegevoegd. 

Juan Kort |

De supermarktketen ziet dat steeds meer klanten graag gevarieerd willen eten en interesse hebben in internationale gerechten en kruiden. Zo zou Thais, Indiaas, Mexicaans en Arabisch behoren tot de snelst groeiende segmenten. Ook is de verkoop van curry's en kokosmelk sterk gestegen. Van de verspakketten komen er ruim tien nieuwe bij, van de verse kruiden vijf en van de verse maaltijden voegt Albert Heijn er zes toe aan de schappen.

Campagne
De "Ontdek de wereld vanuit je eigen keuken"-campagne loopt drie weken. Zo zijn er elke week gerechten van in de aanbieding. De campagne richt zich op drie werelddelen: de Aziatische, Midden-Oosterse en Noord-Afrikaanse en de Midden- en Zuid-Amerikaanse keukens.

Bron: Levensmiddelenkrant

1619768696885.jpg