Bavaria duikt geschiedenis in met nieuwe campagne | Levensmiddelenkrant

Bavaria duikt geschiedenis in met nieuwe campagne

LIESHOUT – In het jubileumjaar van Bavaria rolt de Brabantse bierbrouwer een nieuwe campagne uit; Familiefeiten of Fabels? Leden van zowel de 6e als 7e generatie van de familie Swinkels vertellen verhalen uit de geschiedenis waarin ‘persoonlijke anekdotes tot leven komen’.

“In de wandelgangen van de brouwerij, horen mijn collega’s en ik al jaren de meest bijzondere verhalen over de brouwersfamilie”, vertelt Michel de Kruijff, brandmanager Bavaria bij Swinkels Family Brewers. “Geweldig dat we een aantal van deze roemruchte verhalen met een groter publiek kunnen delen”.

Feiten of fabels?
De campagne gaat in op verschillende verhalen zoals bijvoorbeeld dat er tijdens de carnaval van ‘77 zoveel bier verkocht werd, dat er in heel Brabant geen druppel pils meer te krijgen was. En wat is het verhaal van de helse tornado die in de zomer van ‘73 Lieshout teisterde en de brouwerij dreigde weg te vagen? Voor de campagne worden in Brabant onder andere advertenties in dagbladen, bioscoopreclame, online video’s, social media en display advertising ingezet.

Bron: Levensmiddelenkrant