Groot succes knikkercampagne Plus

UTRECHT – De Marble Maniacs spaaractie van Plus is al een groot succes volgens de formule. Sinds de start van de campagne op 31 januari, zijn bijna 5 miljoen knikkers, 200.000 knikkerbanen en 76.000 verzamelblikken uitgegeven.

Afgelopen weekend kregen klanten bij een besteding vanaf 25 euro een gratis knikkerbaan. Er zijn tot nu toe bijna 200.000 knikkerbanen uitgegeven. De komende zes weken krijgen klanten een limited edition bij de aankoop van geselecteerde actieproducten om de knikkerbaan uit te breiden.

Okke Wiarda, verantwoordelijk voor merk en communicatie bij Plus: “Echt te gek om te zien dat knikkeren aan een comeback bezig is. Als je nu al naar de eerste week van de actie kijkt en de kijkcijfers van Marble Mania op televisie daarbij optelt, hebben we Nederland echt weer aan ’t knikkeren gekregen. Noem het ouderwets, maar de spanning rond knikkeren blijft. Ik race thuis met knikkers tegen mijn kinderen en de verliezers dekken de tafel.”

Bron: Levensmiddelenkrant