M&M’s lanceert Colourworks in Nederland | Levensmiddelenkrant

M&M’s lanceert Colourworks in Nederland

NIEUWVEEN – Pathé krijgt er een kleurrijke aandachtstrekker bij in de foodoutlets. M&M’s gaat het zogeheten Colourworks-concept, zoals ook te zien bij M&M’s World in London en New York, bij de bioscoopketen uitrollen.

De officiële lancering was op dinsdag 3 maart bij Pathe Rotterdam De Kuip. Het is nu in zes bioscopen van de keten te vinden. Het Colourworks-concept wordt gekenmerkt door een opvallende en indrukwekkende presentatie van M&M’s in verschillende kleuren in grote doorzichtige buizen waar consumenten zelf hun gewenste kleuren kunnen tappen. Al sinds enkele jaren kon de consument bij M&M’s World in London, New York en op enkele andere plekken zijn favoriete kleuren M&M’s tappen, maar nu gaat dit ook bij Pathé gebeuren. “M&M’s staat voor Colourful Chocolate Fun: fun, beleving en de sharing gedachte staan centraal voor het merk”, licht fabrikant Mars toe. “Bij Colourworks gaat het om beleving, en een unieke interactie van de consument met het merk.”

Twaalf kleuren
M&M’s is een partnership met Pathe Nederland aangegaan om dit Colourworks zo goed mogelijk te integreren in de theaters van de bioscoopketen. Vooralsnog is dit op zes locaties van Pathé. Gasten hebben de keuzen uit 12 kleuren M&M’s, varierend van blauw tot felgroen en van goud tot roze. Een verdere uitrol staat gepland voor 2015.

Jack Tabbers (directeur Mars Nederland) en Bram v/d Broek (food & beverage manager Pathe Nederland) knipten samen met M&M’s vrienden Red en Yellow het lintje door.

Bron: Out.of.Home Shops