Ontwerp zonder titel (7).jpg

Poiesz en Plus scoren het hoogst op lokale betrokkenheid

NIEUWVEEN – Het supermarktKOMPAS heeft onderzoek gedaan naar de lokale betrokkenheid per formule, zowel qua belang als tevredenheid. Hieruit blijkt dat dit heel erg verschilt onder de diverse supermarktketens. Plus en Poiesz komen als beste uit de bus.

Redactie |

Plus en Poiesz krijgen van hun klanten de hoogste cijfers wat betreft: het kennen van de supermarktondernemer of -manager, zich gekend en herkend voelen door het personeel en waardering voor lokale betrokkenheid. “Dat Plus hier bovenaan staat bij de landelijke supermarkten, past bij haar coöperatieve structuur en het zelfstandig ondernemerschap. En dat Poiesz de regionale topper is? Geen verrassing, gezien de ijzersterke roots in het Noorden”, schrijft het supermarktKOMPAS op LinkedIn. Na Poiesz en Plus volgen Vomar, Jumbo, Hoogvliet, Nettorama, Dekamarkt, Albert Heijn, Dirk, Lidl en Aldi.

Bron: Levensmiddelenkrant