BREDA – Milka heeft rapper Snelle gestrikt voor de nieuwe campagne ‘Wie gun jij het meest tedere stukje?’. Het doel van Milka is om mensen te inspireren lief te zijn voor elkaar. In de campagne kan iedereen een persoon opgeven die iets bijzonders heeft meegemaakt en die je daarom een teder gebaar gunt. Voor die persoon schrijft Snelle dan een persoonlijke song, als je een van de drie winnaars bent.
“We zijn ontzettend trots om met Snelle samen te werken”, zegt Maxime Dujardin van Milka. “Voor deze campagne, die draait om tederheid en goede daden, hadden we ons geen betere ambassadeur kunnen bedenken. Snelle is namelijk niet alleen een gevierd icoon in de Nederlandse muziekwereld, maar ook iemand die het belang van tederheid vanuit zijn persoonlijke jeugdervaringen als geen ander begrijpt. We zijn enorm enthousiast om vanuit deze gedeelde waarde onze krachten te bundelen en iets moois te kunnen betekenen voor anderen. Met chocolade en muziek willen we mensen samenbrengen.”
Speciaal voor de campagne heeft Snelle een videoclip opgenomen waarin ‘Kleine moeite, groot gebaar’ centraal staat. De clip is te bekijken op de YouTube pagina van Milka. Voor het opgeven van een persoon voor een persoonlijke song klik je hier.
Bron: Levensmiddelenkrant