Versassortiment PLUS krijgt impuls

NIEUWVEEN – De compleet vernieuwde PLUS-formule, die donderdag 6 mei in Boxtel voor het eerst te zien is, krijgt een versassortiment waar ondernemers ‘hun vingers bij af zullen likken’.

Willem-Paul de Mooij |

Dat zeggen PLUS-ondernemers tegenover Levensmiddelenkrant. Ze kregen van hun organisatie onlangs een presentatie over de nieuwe formule op basis van de strategische merkwaarden ‘aandacht’, ‘kwaliteit’, ‘lokaal’ en ‘verantwoord’. De eerste nieuwe winkel staat aan de Van Beekstraat in het Noord-Brabantse Boxtel en is van ondernemer Ronald van der Horst. Zijn paradepaardje heropent over een maand en kent vooral een flinke assortimentsimpuls in alle verscategorieën, zowel in de diepte als in de breedte. Met name streekproducten worden een speerpunt. De routing begint nog steeds met brood, maar de vorm en looproute daarna is compleet anders. Het versovaal moet het veld ruimen, maar vleeswaren en kaas worden wel in het midden van de winkel gehandhaafd. Wijn moet een afdeling met ‘fun’ worden, ingericht naar gebruiksmomenten en krijgt een prominente plaats achterin de winkel.

Lees meer in Levensmiddelenkrant 14, pagina 3

Bron:

dsc00430_small.jpg
dsc00430_small.jpg