VEGHEL – Jumbo start een nieuwe campagne waarin het brood en gebak van de supermarktketen in het middelpunt staan. Onder de naam 'De lekkerste bakkerij van Nederland' wil Jumbo laten zien dat de supermarkt het grootste assortiment heeft in brood en gebak, tegen een Jumbo-prijs en met goede service.
De massamediale campagne met het bekende Jumbo-gezin wordt niet alleen op tv en op de radio uitgezonden. De reclame-uitingen worden ook zichtbaar in alle winkels, op sociale media, print, online en outdoor. Tijdens de campagne zullen ook nieuwe producten worden geïntroduceerd. Waaronder Deense kaneelbroodjes, biologische baguettes, een zomers barbecuetaartje en een verfijnde pistachecroissant. Tijdens de campagneperiode zijn de nieuwe producten te proeven in de winkels.
Nieuwe producten
Naast de introducties wil Jumbo laten zien dat het de grootste keuze heeft in vers brood, dagelijks afgebakken in de winkel. Naast brood gaat de aandacht uit naar het gebak. Jumbo biedt naar eigen zeggen meer dan tachtig soorten vers gebak, het grootste assortiment in de markt. Ook hier wordt alles dagvers en met liefde gemaakt, meldt het bedrijf. Gebak is makkelijk online te bestellen en kan dan worden opgehaald in de winkel. Het banket van Jumbo bevat geen dierlijke gelatine, een keuze die bewust is gemaakt en past bij de wensen van vandaag.
Bron: Levensmiddelenkrant