AH.nl aangepast voor Hamsteractie

ZAANDAM - Marktleider Albert Heijn probeert de online boodschappen bij de start van de Hamsterweken beter aan de man te brengen door een nieuw overzicht van de Bonusaanbiedingen te introduceren.

Remco van der Meij |

Alle Bonusaanbiedingen op AH.nl zijn nu ingedeeld in ‘herkenbare categorieën’, zegt Albert Heijn. Klanten die surfen naar de website krijgen via een ‘pop-up menu’ uitleg over de nieuwe werking. Via het linkermenu kunnen shoppers zelf kiezen welke aanbiedingen ze willen bekijken. Klanten kunnen aanbiedingen toevoegen aan hun persoonlijke boodschappenlijst. Volgens AH kan de consument hierdoor sneller boodschappen doen met hun smartphone of geprinte briefje in de winkel, of direct online.

Koken
Ook is het voor klanten eenvoudiger gemaakt om te koken met de bonusaanbiedingen. Door te klikken op het product kan hij of zij direct kiezen uit drie bijpassende Allerhande-recepten.

Bron: Levensmiddelenkrant

hamsteractie_ah_2013_lmk.jpg