Formules

Boni en Lekker & Simpel starten samenwerking

NIJKERK – Boni gaat een exclusieve samenwerking aan met Jorrit en Sofie, het koksduo achter Lekker & Simpel. Het tweetal gaat klanten inspireren met lekkere, simpele en voordelige recepten in de folder, winkel en op social media.

Ruby van Hooijdonk |

Lekker & Simpel heeft ruim 300.000 kookboeken verkocht, 165.000 volgers op Instagram en twee miljoen bezoekers op haar website. Via deze kanalen inspireert het duo al meer dan tien jaar mensen met simpele gerechten voor iedere dag. De recepten zijn gezond en toegankelijk. Volgens de formule passen deze punten perfect bij Boni.

Uniek assortiment
Huub van der Horst, formule & marketing manager bij Boni: “Het is een mooie en logische stap voor Boni en passend bij onze merkwaarden: kwaliteit, klantvriendelijkheid en gemak. Onze klanten willen in één keer hun boodschappen doen en gaan voor de basisboodschappen naar Boni. Dit gemak sluit helemaal aan bij hoe Lekker & Simpel werkt en hoe zij hun recepten maken.” Naast het inspireren aan de hand van recepten kunnen klanten ook genieten van bijpassende aanbiedingen en op van een uniek Lekker & Simpel assortiment.” Volgens Sofie van Lekker & Simpel is het een droom om te werken voor een supermarktketen die zo goed bij het duo past: “We krijgen de kans mooie recepten te maken voor een nieuw publiek en ook nog eigen producten te ontwikkelen.” Samen met conceptbureau Morenso International uit Baarn werkt het stel aan een range met verschillende kookproducten zoals planken, pannen, messen en textiel.

Bron: Levensmiddelenkrant

morenso-boni-persfoto.jpg