Formules

Spar lanceert nieuwe campagne ‘#verder’

WAALWIJK - Spar start deze maand met de nieuwe reclamecampagne ‘#verder’. Via social media, digital, winkelmaterialen, folders, magazines, tv en zelfs de vrachtwagens, maakt heel Nederland kennis met waar Spar volgens eigen zeggen voor staat: de winkel voor dagelijks gemak, waar de consument op elk moment van de dag vindt wat hij nodig heeft.

Marleen Veldhuijzen |

De campagne onderstreept de groei van Spar. De winkels hebben de afgelopen jaren een transformatie ondergaan. Met vijf formats - buurt, city, university, enjoy en express - zijn de Spar winkels op steeds meer plekken te vinden.

Gemak
Binnen alle formats speelt Spar in op gemak en snelheid. In 2019 behoren veel mensen, ongeacht leeftijd bij een nieuwe generatie: Generatie V. Generatie V wil niet stilstaan maar #verder. Daarom zijn de winkels volgens Spar zo ingedeeld zodat je op ieder moment van de dag het juiste aanbod vindt. Of het nu gaat om ingrediënten voor makkelijk te bereiden maaltijden of producten om direct van te kunnen genieten.

Bron: Levensmiddelenkrant

spar.jpg