Adviseur, coach en trainer Rob van Herpen legt in zijn boek ‘Lekker Zakendoen’ uit waarom een ondernemer doet wat hij doet. Of zou moeten doen. Welke invloed heeft stress op je leven? Welke rol speelt communicatie bij zakendoen? Ga je over lijken voor een deal? Mag je iets zeker weten? Mag een leugentje om bestwil? Wanneer is het genoeg en wanneer moet de stekker eruit? Kortom: de praktijk!
‘Lekker Zakendoen’ is een managementboek over ondernemen en zakendoen. Aan de hand van persoonlijke ervaring, lessen en anekdotes wordt de lezer meegenomen in de wereld van ondernemers. Het boek is opgedeeld in twee delen: columns die de auteur eerder schreef voor Levensmiddelenkrant en Out.of.Home Shops en een persoonlijke visie op zakendoen. Theorie en persoonlijke ervaringen worden gelardeerd met belangrijke lessen uit ondernemersland. Het taalgebruik is direct, bondig en toegankelijk. De doelgroep van het boek bestaat uit ondernemers, directieleden, managers en iedereen die dat wil worden.
De auteur was jarenlang directielid bij Sligro Food Group en adviseert, coacht en traint sinds vijf jaar directie- en managementteams vanuit zijn onderneming CaminoR Advies BV.
‘Lekker Zakendoen’ is voor 20 euro verkrijgbaar op www.caminor.nl.
Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops