BREDA- In de top van Haribo hebben er afgelopen half jaar een aantal verschuivingen plaatsgevonden. Zo is Jos Meulenbroek aangesteld als commercieel directeur van Haribo Nederland en België.
Begin dit jaar maakte Meulenbroek na 11 jaar diverse functies te hebben bekleed binnen het bedrijf de stap naar de aansturing van de sales-afdeling, inclusief trade marketing. Patrick Tax besloot even later zijn team te versterken als trade marketing manager. Hij is nieuw in het bedrijf, voorheen is hij werkzaam geweest in diverse FMCG bedrijven, zoals Douwe Egberts, Pepsico en Unilever.
Marketing
Daarnaast treedt Marit van der Laan in dienst als nieuwe marketing directeur van Haribo Nederland en België. Zij komt ook van 'buiten', ze heeft onder andere gewerkt bij Bacardi en Unilever. Van der Laan vervangt Katrin Ellman, die na vijf jaar heeft besloten Haribo te verlaten. In haar periode bij het bedrijf heeft ze een bijdrage geleverd aan het verder uitbouwen van de merken Haribo en Maoam.
Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops