Formules

Albert Heijn start proef ontwikkeltool

ZAANDAM- Albert Heijn start een proef met Tiptrack, een interactieve online tool die het makkelijker maakt voor medewerkers om de regie te voeren op de loopbaan en eigen ontwikkeling.

Lisa van der Linden |

In de tool worden tips en adviezen gegeven om doelen te behalen en in de Tiptrackshop kunnen medewerkers testen doen en trainingen en opleidingen aanschaffen. De 400 deelnemers aan de proef krijgen een persoonlijk opleidingsbudget van € 175,- om in de shop te besteden. Met de proef wil Albert Heijn collega’s stimuleren actief aan de slag te gaan met hun persoonlijke ontwikkeling.

Groeien
Nic Brassey, directeur Human Resources bij Albert Heijn: ‘De wereld en daarmee ons werk verandert continu. Wij willen onze collega’s de ruimte geven het beste uit zichzelf te halen, te groeien en datgene te doen wat ze het leukste vinden. Tiptrack helpt je actief aan de slag te gaan met alle aspecten van je loopbaan: werk, ontwikkeling, gezondheid en je financiële situatie’.
Met ruim 950 winkels en in totaal zo'n 100.000 medewerkers investeert Albert Heijn naar eigen zeggen in de persoonlijke ontwikkeling van talent met verschillende initiatieven zoals summercamps, waar medewerkers aan de hand van verschillende workshops, sportieve activiteiten, creatieve oefeningen en gesprekken hun persoonlijke visie uitwerken.

Bron: Levensmiddelenkrant

 

ahontwikkeltool.png